Jag bor på ett ålderdomshem!

Ny vecka..tiden bara springer i väg.. och inte fan springer jag!

Helgen blev en lugn helg, heelt underbart att ha sånt mys.
Dock var vi ute på nivå en liten runda i fredags.. behöver inte
förklara varför m.m. Trevligt var det.. nyktert (JA ett glas vin för vara social)
och gick hem i hyfsad tid! Good work.
Lördagen tillbringade jag med JALH.. haha inget M. Blev masse gott som
vi köpt. Ostbricka m.m...ångesten kom krypande för oss alla efteråt ;).
Men vi drack inget, men kalorierna fick vi med på köpet ändå!

Söndagen blev det picknick med tjejerna i hoglands med resterna från lördagen.
Riktigt mysig dag i solen och med bästa sällskapet.
Blev en lång fika senare på coffeehouse.. för att sedan käka sushi och kolla film.
Denna gånger såg vi "TAKEN".. Se den för tusan.. en av de bästa filmerna jag sett!

Så nu är det jobbvecka igen. Nina är äntligen tillbaka & då drar alla BIG project i gång
igen, men jag gillar det verkligen. Det är omskyltningar,städ & massa mass nytt!
Säljer nu även ut helt sia/present sortimenten för 70%..
Så nu ska nya barnserien skyltas upp och photopearls och massa.. KUL!

Fick ett telefonsamtal innan, missade det.. SÅKLART. Telesvararen plingade om
nytt meddelande.. " Hejsan hanna, det här är din hyresvärd.. Jag har fått in klagemål
om dina högljudda fester & att dina kompisar kissar i trädgården, vill du vara vänlig
att ringa upp mig så jag får höra din förklaring till detta?"
HALLÅ JA.. jag som inte ens har haft någon fest ännu!
SÅ lite halvpaff blev man ju.. men ringde upp & förklarade som det var..så det var lugnt..
och " hanna, man får har fester även om medelåldern i huset är 90 år, bara sätt upp en lapp"
haha.. SÅ nu ska jag ha fester :)..

Veckan kommer nog bli bra i övrigt.. Jobbar bara till 4 i morgon för att senare åka på
"utbildning".. haha.. sedan öppnar vi inte fören 11 dagen efter.. ledig halva fredag..nivå
med tjejerna och äta. Lördagen kräftskiva. MELIKE!

Dags att jobba vidare..
" jag tycker du ska höra av dig oftare".... fast jag vågar inte längre..:P.. MYYYYYYSSSSSSSSSSS

~~ Hanna

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha lite små roligt att DU får klagomål när det är dom andra som har fester ;) mahaha! Nu är jag hemma iaf, ses ikväll baby <3

2009-08-28 @ 15:26:53
URL: http://somomingenkan.blogg.se/
Postat av: Jakob Saleh

Hejsan Hanna! jag hoppas jag får ställa några frågor och att du är villig att svara. Bl a gäller det ålderdomshem och Göteborg. Går det bra?

2010-08-06 @ 15:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0