Finally weekend!

Ja idag är det fredag & veckan är slut.. tiden går allt för fort!
Änsålänge har man inte helg.. jobbar ju både till 18.15 idag sen
15.15 idag.. så ingen lång helg för mig inte!
Veckan har varit bra tycker jag..
Blivit mestadels jobb, men onsdagen var jag allt ledig.
Blev stranden en runda med lisen&simon.. sen kom även killarna också.
Sen blev det "lunch" med tjejerna.. aldrig fel. det mals på!
Kvällen tillbringades med en film, minns jag rätt så var vi hos anna?
Haha, blivit en hel del film denna veckan kan jag lova. 3? 4? gånger..
Björn Gustavssons film, hm helt okej. Men man har ju redan sett alla sketcherna tidigare!
Saw 5 sågs hos mikaela, usch.. men faktiskt bra! Kräkvarning några gånger.
Rekomenderar inte att äta samtidigt, inte i början iallfall!
En shoppoholicks (felstavat jag vet) bekännelser, eller vad den nu hette.. njaa inte jätte bra
kan jag inte säga, men funkade. Lite för mesigt!
Sen i går kollade jag,johanna,lisen & mick på Slumdog millionär.. kan den hetat så?
Tyckte jag var en bra flm. gripande.. men lite lång!
 Där fick ni lite filmtips ;)

När dagen är slut på jobbet ska man hem, laga sig lite mat.
Sen kommer kusin & mamma hem till mig en runda.. träffas och
snacka lite. Inte allt för ofta  man träffar anna eftersom hon bor i holland.
Vidare sen till nivå för att träffa annas hm.. "dejt?" "pojkvän?" haha.. vet i tusan
vad jag ska kalla honom.. christer iallfall :). Ska bli mycket trevligt.
Om jag är duktig dricker jag ingenting, men just nu skulle jag kuna tänka mig
ett glas vin till kvällen, bara som sällaskaps grej, men KALORIER hanna sundqvist!
Kommer nog bli en toppen kväll tror jag allt :)
(evt kommer misson hanna vs mikaela planeras också)

Övrigt i helgen blir det lugnt. Detta med festandet har spårat ut och ärligt är jag trött
på det. Äta nyttigt, jobba, umgås med vännerna.. och även börja träna. JUPP, that's
my new life (hoppas jag) peppa peppa!

I morgon.. ja herregud vad tiden går fort. men jag är glad att det aldrig blev så!

& som du tjatade om att jag hatade dig.. du insåg nog inte hur jäkla mycket du betydde..

~~ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0