Söndag med uppdatering.

Ja, nu har jag varit lite dålig på att skriva på sistonde, men man har sina perioder!
Ingenting direkt händer i vanlig ordning.. dagarna bara springer i väg men det
positiva är att våren verkligen är på väg och så även sommaren. Börjar bli riktigt
varmt och stövlarna ska snart slängas upp på vinden och solbrillorna är på mer
ofta! Senaste tiden har väll inte hänt så jätte mkt.. man jobbar&sliter.
I början av veckan låg jag sjuk.. måndag&tisdag. Vilade nog aldrig upp mig ordentligt..
för idag söndag ligger jag sjuk igen. Ingen perfekt dag direkt för idag gör vi om hela
affären på jobbet.. galet mkt att göra men inga krafter har jag!
En rikigt rolig nyhet är att vi vann priset " Bästa bemötande" i Carls Krona tävlingen i
fredags.. sjuuukt kul & adrenalinet pumpade på när vi gick upp på scen, det smilet gick
nog inte av för hackor :D. Det var även 50/60tals tema på festen, KUL.
Blev dock en väldigt lugn kväll eftersom jag skulle upp och obba tidigt på lördagen.
Efter jobbet kom lisen till jobbet och hämtade mig, blev solgatan över 1 timme :). SÅ sköönt..
En twister och massa snack sen lite vinster på 10:an lotter, haha. Var sugna på att grilla
men det löste sig inte så vi gick till hemköp och handlade lite grejer så gick vi till lisen och
gjorde Salami Brieost ciabatta och gick till stakholmen :). Där hittade vi en filt, perfekt!
Blev lite se&hör, mackorna, snack, SOL, cp-snack, cigg & Premier vatten med tranbär/lime smak.
:D. Kunde helt enkelt inte bli bättre! Blev ju kyligt så småningom så då gick vi hem till lisen och
värmde oss.. sen blev det ner till Jay på lite tjejkväll :). Lisen&jag höll oss nyktra med Jay, anna
madde & jossan festade :). Blev massa massa snack, spelande FYFAN vad roligt det var. Men nu
minns jag ju såklart inte vad spelet hette.. sista ordet? Galet roligt iallfall. Slutade med att lisen&anna
gick hem till sig och jag till mig och jossan,madde & johanna ut. Hoppas ni hade det jätte roligt ute :).
Väl hemma kollade jag white chicks i ca 30min.. sen somnade jag!.
Galet vad jag saknade någon att krypa ner till.. eller komma och krypa ner hos mig. Man kan ju inte annat
än att säga att det kan kännas lite ensamt ibland. Men samtidigt så är det så jäkla skönt att vara singel.
Men står den rätta där framför mig, då skulle jag itne tvekat en sekund. & i min dröm i natt stod den rätta
där, fast vem var du? komsi komsi :D.
Samtidigt som DU var med.. jobbigt varje gång :/. Det känns som i går.. kan vara mysigt att bara få möta dig
där.. det kommer alltid vara det :).
Nahee.. nu är jag ju galet trött igen.. känner mig inte lika febrig just nu.. men ska ändå vila.. kan INTE vara sjuk
i morgon!
Ibland undrar jag hur jag funkar.. i natt när jag kom hem fick jag ett ryck och började städa toaletten.. inte just
toalettstolen bara utan liksom jag sprayade hela handfatet och allting. Men klockan var ju liksom bara halv 2
på natten. HM!? Sen idag har jag verkligen kollat samma program som min mormor gör. "Vem vet mest"
Och det där programmet om sveriges smaraste barn. Något har gått snett! Problemet är att jag tyckte det var
helt okej.. JAJA! Nu blir det hockey och ska försöka orka göra lite fruktsallad.

& tanken på dig gör mig arg.. jag önskar jag inte tyckte så illa om dig. Men du tog något värdefullt i från mig..
& det är något som är svårt att bara glömma!

TJEJER/BITCHES, jag älskar er <3.

& jag saknar er killar..

~~ Hanna.

Bilder från Carls Krona tävlingen, med 50/60 tals tema:



MAMMA & JAG



SÅ HÄR SÅG MAN UT :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0