ni vet väll..?

Ja jag vill uppmana alla om att inte ladda ner något längre, HAHA.. & ja, jag har nog
fått både den ena och den andra att skratta tills dom gråter.. men jag blev banne mig rädd!

Att vara utan internet betyder egenlitgen MER tid till kompisar & övrigt.. men satans vad det kan
blir tråkigt en hemma kväll.. jamena det är ju inte så att det går hur många bra serier som helst
varje kväll. Bättre på den gamla goda tiden då skilda världar, tre kronor, vita lögner & alla dessa
serier gick, vad hände? vart tog dom vägen? det var nog en trend kom vi fram till i går. eller är det
jag som är omodern och inte kollar på tv  längre, för finns det något sån program längre, mer än
andra avenyn som anna kom på i går?`

Har varit riktigt skönt med lite ledighet nu i påsk, självklart sätter mamma in mig på lördagen så jag
fick ingen lång helg, men det innebär ju mer pengar vid löning. Kom på idag att BANNE mig, det 'är
inte länge kvar till jag fyller år, 23 april närmar sig. MEN, det är ju faktiskt inget speciellt med att fylla år
längre.. men.. jag gillar presenter, kommer nog alltid göra. Måste nog börja önska mig saker också..
det ända jag kommit på är en damsugare och pengar. För kläder kan då fan ingen köpa till mig.
Sen har vi ju vevvan som fyller på torsdag, ska vi se vad vi kan hitta på för något till den damen. Hon blir
ju kärring nu på köpet, så kanske.. rullator eller garn och stickor? Ja, vi får väll se vad tomten kommer med.
Blir iallfall fest på lördag för henne, ska bli nice ;).

Sitter just nu på jobbet, har  lunch.. blidde soppa & knäcke. Yum yum.
Måste få tummen ur röven att skriva in mig på aktiva nu också, så JA lisen.. jag ska ska ska ska.
Kan inte du typ skriva in dig åt mig? Så jag liksom kommer i gång? ha, det kallas latmask.
Måste nog ringa 3 också eftersom mitt internet inte funkar.. konstigt.. och nu hittar man såklart inte
installations cd:n. Men det löser väll sig så småningom, får hoppas jonas hittar sin.
Nahe, nu blidde det långt.. måste jobba vidare snart igen.. KUL. Jo faktiskt.. fast jag skulle ju hellre suttit
på 13 med mina bitches och fikat och snackat skit.. men ledighet får komma i andra hand!

& jag VET man kommer alltid på vad man vill när det är försent.. fast, vill jag ha dig?
du vill inte ha mig på samma sätt som jag vill ha dig, JAG HATAR OBESVARAD KÄRLEK!
& det vet jag fler som gör.. men så tänker jag på barnen i afrika, & så inser jag att jag nog klarar
mig utan karl! faaaaaast.. ne!

~~ Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0