middag för 2.

Idag bestämde jag mig för att vara frisk.. & så har jag fortsatt!
Frisk för i helvete, orkar inte med denna sjuka hela jäkla tiden.
Blev en hel dag på jobbet, riktigt kul dag eftersom det har varit
väldigt mkt att göra :). då går tiden fort!
Mitt cp hörde av sig efter jobbet & ville ha lite cpkväll med middag.
Sagt och gjort.. jag begav mig till hemköp för att inhandla lite mat
till mitt kära kylskåp.. blev ju det vanliga.. mjölk,kesella, frukt, grönsaker
& pålägg! & inte nog med det mötte jag elin oliven nilsson med man.
Härlig pratstund, blir en d a t e med henne snart.. :)
Sprang hem ( nej jag sprang inte men det lät bra ) la in grejerna i kylskåpet
sen blev jag uppplockad av lisen & madde för MADDE tagit körkort idag,
grattis hjärtat :).
Sen blev det willys och nu sitter jag hemma hos mitt cp lisen. Vin lagade
köttbullar ´(hemmagjorda) dock itne av oss utan lisens pappa.. potatis
brunsås lingon och kokta morötter, MUMS.
Nu sitter lisen här ovh frester med olika godsaker som hon vill göra.. men NAJE
sluta nu louise ferm.. jag har fått förslag som bullar, banan milkshake, någon god
jävla sak som innehåller digestive kesella vanlij och frysta hallon, påskägg.. och
massa annat. Ja det där med LITE mindre till sommaren går inte när man har lisen
som vän.. Nu är det dags att börja be till gud.
Nahe, lite spårlöst & ballar av stål nu.. med cp. Kanon kväll!

~~ Hanna

Kommentarer
Postat av: Madde

TACK älsking :D

2009-04-07 @ 16:26:23
URL: http://somomingenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0