massor.

Sällan man kommer i från detta med bloggandet, man har väll ett jävligt fullspäckat liv helt enkelt!
Ni kan ju börja med att grattulera i efterskott kanske? Jomenvisst har man fyllt år. 21 år, och sen sjukt
onödig ålder om jag får säga det själv. Men som någon sa " Nu får du ju gå ut lagligt även i USA"
Jo, jag brukar ju åka dit varannan helg liksom, men jo. det är väll alltid bra kanske?'
Firades av släkten i onsdags.. fick en hel del fina grejer :) En ny dammsugare var ju kanon iallfall..
min fina lilla älskling.. en silvrig VOLTA.. :). Kommer gå loss totalt i lägenheten.
Annars blev det de vanliga.. presentkort..pengar och sånt! Så jag tackar och bugar :).
Fick mig en sovmorgon sen i går.. blev umgås med mutti hela morgonen eftersom jag sov hemma
i backet.. man vill ju ha lite uppvaktning på morgonen liksom! ;). Pappa & mamma firade mig där
med frulle på sängen och presenter.
Sen blev det jobb klockan 1.. till 6. Trevligt :). Fick en finfin parfym av mina bästaste arbetskamrater.
DKNY nya parfym, riktigt nice!
Efter det var det ju stress som en tok.. handlade städade.. gjorde i orning och blablabla.. sen kom
tjejer för en liten uppvaktning. Blev mest massa snack vin och "ostbricka" typ. Mysigt iallfall! SYnd
bara inte alla kunde komma..
Fick även fin besök på gården av björn & hannes, haha som jag skrattade. Ni är fan inte kloka! :D
Jobb idag sen grillat med vevvan josefine och deras barn, riktigt härligt. MAn börjar ju för tusan bli
sugen på en liten.. fast då ska man ha hittat en man och dela barnet med, det anser jag väldigt viktigt
i mitt liv iallfall :). & jag har insett.. att man kommer nog aldrig ha starkare känslor och oro än för sina barn.
Kan ju bara känna för ella.. vevvans dotter hur man kan bli med henne.. som när hon gick ut i gatan i kväll
och en bil kom typ 200m bort, skrek och drog tag i henne och hjärtat i halsgropen. Då kan jag ju bara tänka
mig hur man blir för sina egna, underbar känsla. :).
Sen blev jag galet lycklig i kväll, pulsen på hög nivå & jag kunde inte sluta le.. finns anledningar :). iih.

Blev en liten uppdatering bara. I morgon blir det jobb återigen.. sen blir det inflyttningsfest hos jossan,
ska bli riktigt skoj. It´s a bag in box helt enkelt, right lisen ;). Kan nog bli riktigt trevligt. Sen kan man ju
alltid hoppas man får se det där otroligt vackra ansiktet ute, melike.

Nej dags att sova nu.. ny dag i morgon.
Så godnatt kära vänner & ovänner. Nu ska jag iallfall somna med ett
leende, DET vill jag lova. :))))))) (mina dubbelhakor)

~~ Hanna

-& DU, ge fan i mitt liv.. jag skiter i dig, så snälla stay out of my life to!-
där blev min aggresion för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0