ledsen, besviken & arg!

Gårdagen var hur underbar som helst. Eller ja, till utgången, gillades inte. Blev grillning på stakholmen
hela gänget först med massa roliga lekar och korv! Galet rolig. Blev dock besviken att jag förlorade
öl leken, 2 tamponger i munnen sen svepa en öl.. trodde jag inte jag kunde förlora?
Vidare och bytte om hos lejsen.. sen upp till jossan på inflyttningsfest. Hade verkligen skit kul.. blev
dock lite för mkt av det goda.. därför blev inte utgången specielltt kul. In i dimman var rätt namn!
Vaknade i morse.. då var det verkligen " aldrig mer alokhol".. och jag känner verkligen att jag inte vill
festa så här mkt längre.. eller ja varje helg. Börjar bli riktigt ttrött på det.
Vill skaffa mig en underbar karl som man kan mysa med om helgerna, eller ja någon helg då & då
för kompisarna tänker jag inte låta va! Därför får man ju hitta en man som har ett liv, intressen & vänner.
Vart är du? känner du dig som den mannen? Hör av dig!

Inte nog att man var bakfull och jävlig.. då får man ett sms om att hon som äger lägenheten vill ha den
tillbaka. Så nu blir det maj ut i denna lägenheten.. blev så ledsen.. stor grät. Trivs så fruktansvärt bra
i denna.. men vad ska man göra? Känns inte så ballt att behöva packa alla saker dock.
Som det ser ut flyttar jag in hos vevvan till jag hittat mig en ny lägenhet. Då blir man extra mamma & blir
sambo. Kan säkert bli fint ;). haha. FAST.. jag tror jag ska sätta häng lås på dörren för det där med att
gå upp typ 7 varje morgon med ella är INTE min grej...
Pratade med mamman i kväll som har lägenheten.. egenlitgen vill dom ha lägenheten nu.. så jag vet inte
hur jag ska göra..kanske försöka komma här i från snarast?
Deppigt känns det verkligen.. men det finns någon mening med detta också antar jag?

när jag ändå är i gång kan jag ju få klaga lite mer?
Min dator funkar fortfarande inte.. har haft mammas nu över helgen men NEJ nu behöver dom
den igen.. hoppas verkligen han som ska kolla på den i morgon får i gång den. Så
Nu ska jag kolla vidare på xoxo - Gossipgirl :D

& jag vet inte vad det är med mig.. när jag tänker på dig är det som en hel svärm med fjärilar i magen..
& jag kan inte sluta le..

~~ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0