lägenhetssökning!

Ny vecka återigen. vart tar dagarna vägen? Bra fråga.
Fick jobba halv dag idag.. efter avslutat jobb (hm, eller ja jag är fortgatande kvar).
Blev det lunch med nina här på jobbet. Gjorde min egna sallad, ovanligt va?
Fast idag bestod den av sallad,gurka,fetaost,kräftstjärtar & kesella. Tomaterna är
alladeles för dyra, haha.
Så efter detta har jag bara suttit här vid dumburken. Inte för att vara nird på facebook
utan tvärtom. Ringer efter en lägenhet som en tok. Finns inga 1:or lediga någonstans
verkar det som. Tänker då inte bo i andra hand, möblerad eller utanför stan. ICKE.
Men dyker det upp någon så har dom ju mitt telefonnummer iallfall.
Väntar på Mrs Cp som jag tycker kan dyka upp någon gång? En kaffe skulle vi ju ta,
och inte har hon någon mobiltelefon heller eftersom hon på något vänster super
bort 1 mobil i månaden, go cp go cp! :D. Men hon dyker nog upp.
Ska ta tag ytterligare en bit i mitt liv idag, skriva in mig på aktiva igen! Nu ska det
jävlar i mig sättas i gång igen.. lyckas ju bra med maten så träningen ska nog
gå den också. Saknar fotbollen galet mycket, hade så sjukt roligt i det laget!

Tanken av att behöva flytta ut ur min lägenhet nu är förjävligt.. får ont i magen.
Trivs som fisken i vattnet och hade precis fått i ordning och börjat känna att
det verkligen var min stil och så. Men nej då är det dags att dra igen..
Har iallfall bestämt mig för att flytta så snabbt som möjligt, ingen ide att dra
ut på det. Sjävklart måste jag har någonstans att bo, jag hoppas det löser sig
med boende hos vevvan ett tag!
Det är nu jag verkligen inser hur mycket jag saknar en pojkvän.. någon som man
kan dela saker med & allt som hör till. Myskvällar.. ALLT!
Känns som en evighetsen nu.. fast  nu vill jag verkligen att han ska vara rätt..


& känslan i magen är något speciellt när jag tänker på dig..

Dags att ringa till fler hyresföreningar.

~~ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0