jobb i hög grad!

Ja, VAD man jobbar. dag in & dag ut tycker jag, men jag tror ärligt jag skulle fått panik om
jag inter hade jobbet! Occh pengar pengar.
Står nu ikassan, vilket jag inte får egentligen.. men det dog ut nu plus att mitt internet lagt
av hemma så passar på nu. & frågan är varför det lagt av? liiiiivrädd är jag.. dum är jag!
Blev middag med min särbo i går igen.. brocolli/fetaost omelett med sallad och banansmoothite
som efterrätt :). kalas!
Så vad händer idag? Vevvan var precis inne och kollade om middag.. någon som har någon bra
ide om gott/billigt/nyttigt? Som ÄVEN en 4-årig unge kanske kan tänka sig äta?
Nej nu kommer kunder :)
Får se när jag vågar/får igång mitt internet igen..

jag önskar men jag kan inte :(.. man kan inte styra sitt inre..

/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0