Varför?

varför gör kärleken så satans ont? jag erkänner.. jag mår fan inte bra :/
har ont som fan i hjärtat.. insett saker i efterhand.. men allt är försent ändå..
kunde inte gjort så mkt åt det.. men jag önskar verkligen saker & ting gick annorlunda.

jobbat från 9.15-20.00 idag.. stressigt.. irriterat och utan mat bara rinnande föda. FY!
Kan ju vara därför jag känner mig otroligt nere idag också.
Hatar vissa kunder.. blir sura för vi inte har just det DOM frågar efter, vad fan kan JAG
hjälpa det eller? nej, kärringjävel rent ut sagt.
okej.. jag är nog på lite kasst humör förtillfället :P.
ligger hemma i sängen nu.. vill bara dra täcket över huvudet och somna och vakna
när det är sommar & magen försvunnit och jag glömt allt som har med killar att göra,
liksom bara starta om på nytt. men så lätt är det ju inte :/
Nej man ska gå igenom samma jävla smärta och upp&ner gånger IGEN.
Känns hemskt att man börjar vänja sig vid att må riktigt dåligt..
Hungrig är jag också.. får snart äta igen.. om 10min för att vara exakt.. men jaa..
fryser riktigt ordentligt också. baaah vad jag klagar!
nahe.. nu ska jag ringa vonkan och prata av mig lite.. sen ska jag äta äckel skiten
sen dra täcket över huvudet och hoppas på en bättre dag i morgon.
Annars längtar jag hela klart till lrödag när jag får äta mat igen & så ska jag festa
loss ordentligt med alla älskade vänner.

jag vill ha bättre tider, NU!
vart är du? vad gör du? hur mår du? ...

jag saknar sommaren..


Kommentarer
Postat av: Madde

Älskar dig Hanna <3

2008-11-21 @ 16:42:55
URL: http://somomingenkan.blogg.se/
Postat av: Hanna

& jag dig madde <3

2008-11-23 @ 23:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0