sjuk

Ja, nu har man legat hemma 2 dagar för någon slags migrän skit. haft ruggigt ont i huvudet om nätterna
och mornarna sen dagarna funkar och på kvällen kommer det tillbaka. men i morgon går jag till jobbet
oavsett om jag har ont.
Kanske inte skrivit att vi har fått en nykomling i släkten. Hur söt som helst. Mitt kusin barn blev en liten
pojk som heter Björn Alexander Altenby-Larsen. Passande namn haha.
Galet söt liten pojk. Det har ni gjort bra malin & hansi, grattis till er :)
Sitter just nu hemma i sängen och funderar på vad man ska göra med sitt liv?
Det här med göteborg lockar mer & mer nu asså.. klart jag har vänner här som är värda att stanna
för, men nu verkar det ändå som andra ska flytta härifrån så skitsamma liksom.
Dock skulle man ju hellre vilja flytta någonstans där man kan tjäna fina pengar, men ja man får
vara nöjd med vad det än blir.
Sanna har ju hittat sig en lägenhet i gbg nu och flyttar redan 2 januari.. så då ska jag komma upp
och stanna ett tag och se hur det känns :). kan inte tänka mig annat än att jag kommer älska det.
& du snäckan, lycka till i kväll ;). haha. lördag ska bli fedenajs. partyparty. Både att vonkis kommer hem
i helgen plus att jag sen ska vidare på fest med sanna som jag inte festat med sen studenten, kan
nog bli en bra kväll :). Fredag kanske det också blir utgång,vi får se det helt enkelt, inte sugen på en
dubbel, men ja kan bli nice!

Bäddad säng, tända ljus, te vad saknas? Jo en karl att dela denna kväll med, vart finns du? haha
börjar tröttna på singellivet och leka runt. Klart det har sin charm men fan, näe jag vill snart ha seriöst
asså. Inte med vem som helst helt klart. Men hittar jag honom så är jag inte feg.
Ingen som har något förslag till en Snäll,söt,rolig,charmig,ärlig & trogen kille? Han ska helst ha
fina ögon för det är ju de jag faller för först :)
Nae, dags att dricka upp mitt te i ensamheten & kolla lite tv.
Hoppas ni alla har en bra kväll och har ni pojk/flickvän hoppas jag nu umgås med denne!

Vissa kommer tillbaka, vissa släpper man. Jag tror ingen kommer bli som det var!

träning i morgon ÄNTLIGEN!

~~ Hanna

Mitt kusin barn.

Kommentarer
Postat av: Super Duper hemlig, du vet inte vem jag är

Låter som en beskrivning på mig, killen alltså! Man drunknar i mina blåa ögon..

2008-11-27 @ 14:19:48
Postat av: Linda S

Har du oxå migrän??!! Fan, både jag o johanna har haft det i typ 4 dagar nu.. e det nån jävla epedimi som går eller?? =P// Linda

2008-12-02 @ 12:48:57
URL: http://soderquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0