nytt liv, jo den har vi hört förut hanna!

ja, rubriken stämmer. men nu ska jag ge mig fan på detta med träning. Började idag & kändes
riktigt bra, sprang mkt nu innan ju men nu blir det gym & pass över vintern. Gick igenom med
en sån där som jobbade idag och la upp ett pass, känns kanon! Tränade även 1 timme efter vi
avslutat också. Kändes väll kanske inte riktigt rätt och stå där inne bland alla killar som spänner
sig. så kommer köttbullen med NO muskler, haha. finn ETT fel liksom :P.
& duuu.. namnamnam..
nu kommer lille thörn så skriver senare..

& jag kräks av tanken.. haha patetiskt. fyyyy
 
så nu ligger man här själv i sängen.. buhuuu. Min lille filip gick ju precis hem..
chillade här i kväll med lite tv dator & snack. tur vi har varandra eller vad säger du? :)
" Kärlek är bara för bögar " som thörn uttrycker det. sant sant
tycker det låter lite sådär halvläskigt när det renar och blåser ute. vart är killen som ska
ligga under mitt täcke liksom och bara hålla om mig? haha inse hanna att det finns ingen
sån, baah. haha. sorgligt.

Jaha, så i morgon är det hard work som vanligt.. borde sova nu egenlitgen. Sen blir det
träning tänkte jag & gärna lite solning, detta grisrosa skära ansiktet måste piffas upp nu
asså. detta håller inte längre.

värker lite i min mage.. jupp det gör allt det. varför? så mkt jävla ord sen bara
reeeen falskhet. uuusch.

nej nu ska jag allt sova lite och hitta min en man i mina drömmar!
En trogen snygg karl som bara älskar mig :D. mohahaha..

Solong babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0