Nuså!

I'm back!
Lisen sa till mig idag att " Hanna, du får allt börja skriva blogg igen"
Så jag tänkte, varför inte?
Längesen nu man skrev asså.
Mycket som hänt. Flyttade i lördags till min lägenhet, första lägenheten :)
Känns mycket mycket bra. Ligger här i sängen nu och kikar lite tv och tar det lugnt.
Är riktigt skönt med eget och slippa tjatet från föräldrarna, men ärligt, jag saknar det lite.
Och lille hugo, dosen.
Kollar USA:S presidentval. hm? jaa, lite intressant faktiskt. heja obama!
Mår lite halv bra för tillfället.. fan är det som händer?
trodde allt var perfekt.. så händer det som inte fick hända.. & du visste att jag var rädd.
man gör bara inte så.. nej!
Illamående och ont i magen.. allt blev som det alltid blev helt enkelt.
usch nej klockan tickar i väg.. vet inte riktigt vad jag ska skriva idag heller.. känner mig verkligen
inte på topp...
så vi skiter nog i detta så länge.
Skriver helt enkelt i morgon eller när jag känner för att!

False Pretense you'll hurt again!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0