nattuggla.

Ja, herregud här sitter jag klockan 5 i ett på natten och bloggar när jag ska vara en anständig
ung dam i morgon och se pigg & fräsh ut i affären. Good luck hanna!
Varit ledig idag, haha ledig, jojodu! Eller ja, jag sov till kvart i 12 så sovmorgon fick jag helt klart!
Blev tvättstugan.. sen dusch och göra sig i ordning. Sen mer tvättstuga sen blev det bråttom och
fick skynda mig till Wallenbergs där jag hämtade upp sanna :)
Blev lunch på 1344. mycket gott & trevligt :). Herregud vad vi har att prata om haha.
Blev snack om götet också.. gud vad laddad man blev. Men det värker i magen av tanken på nått
vänster ändå, men vad har  jag att vara rädd för? Letat jobb idag också, men finns inga aktuella
för tillfället. Kanske ska satsa på frisör igen? hm..
Varit och solat med juliettan också och hälsat på mormor.. hon blev riktigt glad :). Så jag har helt
klart gjort en bra gärning idag.
Blev hem på en kopp te med lisen också, alltid lika mysigt. Men hon begav sig snabbt :/
Sen tvättstugan och detta igen. Sen kom filip hit och duschade HAHA. Knappt överraskad man
blev :P. Duschen var ju faktiskt trasig där hemma haha.
Sen kom melissa malin & katta en runda så ensam kan jag ju inte påstå att jag varit.
Blev diskussion om "Ensam mamma söker" Helt klart bästa programmet på tv för tillfället.
Man vill liksom inte att det ska sluta.
Kan inte jag liksom få följa er i era liv varje söndag klockan 20.00 ändå? haha.

Naje, fan klockan tickar på asså. Men sanna&jag är vakna fortfarande, jag undrar ju vad det är som
håller dig vaken ;).
I morgon blir det jobb.. 9.15-20.15... bah lång öppet. Ni är VARMT välkomna haha. Tomteverkstad,
låter väll intressant? tss..
2 dagars rinnande föda... yumyum. och ingen träning :/  Mitt humör kommer vara på TOPP!
Men snart är det lördag & då är det FEST.. jag längtar faktiskt, ska bli kul att komma på riktig
fest.. julia 20 års fest förövigt. ska bli riktigt NICE

sovgott mina älskade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0