Natt.

Ja, nu var jag här igen.
Ligger uppe denna natten.. kan inte riktigt sova, kan det vara fullmåne? Brukar inte kunna sova då,
vet inte om det sitter i psyket eller om det faktiskt är så.
Kollar något program som heter " Mamma, kommer jag att dö?".. helt sjukt hemskt. Tjejerna är inte
ens 10år gamla och måste välja ett livsbeslut om dom ska göra en svår lungoperation som kanske inte
ens räddar dom så dom kan leva 1 år till, dom är inte ens 10 ÅR. det är orättvist!  Och stackars föräldrar,
vilket jobb & jaa.. usch! Klart man vill ha friska barn, vilka föräldrar önskar liksom inte det?
Hoppas verkligen att jag får friska barn för usch vad hemskt att ha det som dom har det..
nej fy, blir riktigt ledsen av att kolla på sånt här program.

Astrid är hemma från esto, riktigt nice! Lagade mat till oss idag, blidde klyftpotatis och lövbiff!
Smaskens! Sen kom nicke sen thörn. Chillade här i princip hela kvällen, blev en sväng med
bilen m.m. Blev popcorn te och tv senare också. Så thörn gick väll för knappt en timme sen.
Det är verkligen ensamt att bo själv, men samtidigt är det så skööönt. Man har sitt eget liksom
och får mer ansvar och jag trvis verkligen kanon i lägenheten :).
Annars har jag jobbar idag hela dagen, men det har jag inget emot. Pengar pengar! Samtidigt
som jag i princip alltid har kul ¨å¨jobbet!

Känns skönt att fått ut lite.. är rädd men mitt hjärta säger att jag måste! Det är nått och jag måste
ta reda på vad helt enkelt.

I morgon är man ledig, ska bli gudarnas skönt! Sova ut lite och så. Blir antaligen en morgon promenad med
mitt hjärta :). Sen ska jag på stan hade jag tänkt. Har en del jag måste köpa. Hoppas även jag har en slant
över så jag kanske kan hitta något för helgens utgång. Jamena astrid är ju hemma så måste hända nått ;)
Ska även klippa mitt  hjärta thörn också lite som det ser ut. Annars vet jag verkligen inte, nått kul får hända.
Men man jobbar ju ändå på lördag så kan inte bli försent. Måste ju till jobbet  i morgon också och lämna texten
som nina ska skriva på mina tavlor som ska in i lägenheten sen :) Ska bli så fint!

Nahe dags att sova nu! Detta stämmer..skillnaden mellan män&kvinnor.. mhmm..


If I were a boy
I think I could understand
How it feels to love a girl
I swear I'd be a better man
I'd listen to her
Cause I know how it hurts
When you lose the one you wanted
Cause he's taken you for granted
And everything you had got destroyed

But you're just a boy
And you don't understand (yea, you don't understand, oh!)
How it feels to love a girl someday
You wish you were a better man
You don't listen to her
You don't care how it hurts
Until you lose the one you wanted
Because you've taken her for granted
And everything you had got destroyed


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0