höstdepp?

Jaha, nu sitter man här i sin lilla lägenhet och ruttnar. Neej, inte riktigt..
Dock är det jävligt ensamt. Var inte lika jävla roligt att flytta som man trodde..
eller jo det är riktigt skönt men shit vad ensam man kan känna sig :/.
Jobbat hela dagen idag. Trodde jag skulle dö i morse när jag skulle upp, blev itne
mkt sömn i natt eftersom det piskade regn mot rutorna och blåste som fan, och nej
jag kan inte somna då. Självklart mkt tankar i huvudet samtidigt.
Men dagen har gått bra, värk i magen dock och pga av det irritationer :/.
Skulle tränat efter jobbet, afrikansk dans.. men när jag kom hem insåg jag faktisky
att jag inte mådde alls bra. Pratade med min älskade julia och bestämde oss för
motion i hop! Sagt & gjort, efter x-effect möttes vi upp och gick över 1 timme.. riktigt sköny
att få prata ut & detta.. behövdes.. tack gumman.
Hem igen efter det.. ensamheten kom snabbt i kapp mig igen.. hanna för fan liksom. Man kan
inte alltid ha någon runt sig. men ooh vilken icke ensamvarg jag är. Klart att det kan vara skönt ibland
men neej, jag gillar det icke :/.
Lagade mig  mat innan iallfall och ja, åt det. haha mer änså har jag inte hunnit.
Kollar tv nu & tänker..
Thörn kommer snart.. behövde prata av sig lite .. antar att jag också kanske behöver det?
Sen kommer melissa & malin, ska kika lite film, mys!

Känns bara tråkigt för jag försöker & försöker men känns inte som jag får något tillbaka..
men du vet att jag älskar dig.. gör bara ont..

Dags att tända lite ljus i min älskade tomma ensamma jävla lägenhet, hahaha.

xxx ~~ Hanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet att jag älskar dig också Hanna och vill finnas där. Mår sååå jävla dåligt själv just nu. förlåt.....

2008-11-14 @ 16:12:48
Postat av: Hanna

2008-11-14 @ 17:09:15
Postat av: Hanna

jag vet, men varför inte dela lite tankar & så? :/. jag älskar dig! <3<3

2008-11-14 @ 17:10:31
Postat av: Anonym

Jooo klart. Du vet att du kan ringa närsom dag som natt!<3<3

2008-11-15 @ 16:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0