Helgen.

Ja & så var denna helgen också över. Blir galen att tiden går så fort. Man hinner ju inte vila
innan måndag är här igen. :/.
Fredagen blev väldigt lugn. Jobbade hela dagen sen mötte jag julia så solade vi oss lite brunare.
RIKTIGT skönt.. somnade till.. men drömmen jag hade där vill jag inte uttala mig om :P. sjukt!
Vidare hem till julia. Där kollade vi idol och slingade mitt hår. Snackade massa strunt såklart också.
Lisen kom sen också, mycket trevligt. Lisen, nu skiter vi i allt som heter killar va? haha.. nej jag vet
det är fan inte lät & du vet att jag stöttar dig i allt du gör.
Håret blev lite ljusare, helt klart nöjd! Känns rätt att bli ljus igen.. har saknat det!  :)
sen blev det hem och sova eller ja jag fick manligt besök först såklart, haha.
Jobbade hela lördagen eller ja till 4. Helt galet med folk! var nog 5 i kön från 10 till halv 4
konstant i 2 kassor. Men skoj när det är så mkt folk. Men har ju redan tröttnat på julklappar
och allt som har med paketinslagning. Fyfan! Att folk nyter fråga om man kan slå in typ 20 julklappar
när dom ser att det är typ 15 i kö. Vissa är verkligen lite halvt störda. Men men!
Blev hem & göra sig fest fin och sen blev det fest i kättilsmåla av alla ställen haha. Hade en riktigt
trevlig kväll faktiskt! Alla sina underbara vänner & annat trevligt folk. god mat och gratis dricka, kan det
bli bättre? ;). haha. Tack iallfall för en jätte bra kväll! Slutade med efterfest och kom hem ca halv 7 i morse.
NAJS. :D

Så idag har varit årets slappedag! Helt galet vad jag varit trött. Sov till halv 1.. sen låg jag i sängen till klockan var
efter 5 och då skojar jag inte jag var på toa 1 gång ovh gjorde lite frukost bara. Annars l¨åg jag och halv sov
ända fram tills dess. Sen piggnade jag till och diskade. Sen kom nicke&thörn hit. Har vi chillat hela kvällen så
gick dom för en stund sen :). Myspys! Och nu är ensam mamma söker slut, baah :/. Men dom hittade kärleken!
tråkiga mina söndagar kommer bli nu :P.
Nae, dags att sova.. man ska ju upp tidigt i morgon och jobba..
Ny vecka, nya tag!

& det är sjukt hur jag ser dig framför mig hela tiden just i den positionen.. grr.. galet.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0