frisk?

Ja idag var man tillbaka på jobbet, riktigt skönt. Men huvudvärken kom krypandes. har nog
insett att jag stressar allt för mkt. Far ju fram och tillbaka upp och ner.
Måste lugna ner mig så jag inte får "kronisk" migrän.. inget man vill ha! najnaj.
Efter jobbet blev det träning, afrikans dans. shejkit shejkit. riktigt jäkla kul faktiskt :)
Speciella moves men haha.. skrattade gott & JA det kändes helt klart. Svettades som ett
vattenfall, BRA hanna! Taggad.
Blev hem till backet efter det fick lite mat & så klippte jag och danne bror. Haha jag höll raka
fingrar och danne klippte. Men sen fick proffset ta över.. fick bli lite kortare med en liten
hästsvans, låter det intressant? Kolla då in dannes facebook inom de närmaste dagarna, där
lär han finnas :P.
Blev hem & umgåtts med filip sen duschen och nu ligger jag här. En bra dag. lite stressig i affären
helt klart, men dansen gjorde helt klart dagen!
Ingen som har lust att börja träna på lokomotion? Kom igen, då kan man peppa varandra :)
Nae, dags att sova nu. I morgon är det fredag vilket innbär jobb sen ljuskväll(?) sen får vi se..
pratats om utgång men kanske spar mig till lördag! Är sugen på orka upp på lördag och shoppa
så vi får helt enkelt se.

Jag vill ha en huuuund. någon som vill dela? haha.

godnatt alla.

~~ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0