Allt är inte guld som glimmar.

Nej man blir lätt lurad tjejer. eller vad säger ni? gaaaaah.
Trött på att känna denna klump i mage & hål i hjärtat, men ärligt.. jag börjar vänja mig.
Jag tror inte det finns normala killar ärligt, eller liksom var?
Antingen så sviker dom bara för att vara svin eller så är dom otrogna eller så har dom
inte lekt färdigt eller så är det nått annat skit. Haha, det är skrattretande.
Men jag tror faktiskt det är mig det är fel på, jag vet inte vad jag gör, men nått är det.
Jag försöker ge allt jag kan, men jag kan inte öppna mig och visa mitt rätta jag på så korta
tider.. det kommer med tiden helt enkelt. Men väntar man inte så :P
Nej men, så mkt som hänt i ens liv så blir det så att man inte är helt sig själv direkt.
jag tror det är fler som har ont i magen & hjärtat.. eller jag
VET, och jag lider mer dig/er. uuusch vad ont det kan göra
Men men, nog snackat om detta. :) .
Idag har man jobbat hela dagen lång. Det MÄRKS att det är bankkriser och skit världen runt
för folk vågar verkligen inte handla. Men det är ju inte bara våran affär utan överallt.
Sen tror jag det handlar mkt om att vädret är alldeles för mildt för att folk ska börja handla
julklappar & julpynt. En annan är ju redan trött på det haha :P Ska väll shoppa loss själv
snart i affären & julpynta lite i mitt hem :)
Jag älskar helt enkelt min lägenhet!
Men ändå ska man kanske lämna den snart? OOH, jag vill verkligen göra saker jag drömt om.
& nu har jag verkligen tillfället.. varför inte ta det då?
Sanna, ooh hur ska vi göra?
Nu undrar ju alla såklart vad fan jag snackar om, right? JO, jag har alltid velat flytta till GBG
sen jag var typ 15 år.. & min älskar Sanna som gick frisör med mig vill också detta så vi har
alltid skämtat om att flytta dit i hop. Men samtidigt varit seriösa om detta. Nu är det ju så att
min älskade vän antaligen fått jobb där uppe & vill att jag ska flytta med... & jag vill verkligen!
Men nu kommer hanna sundqvist dåliga jag fram. Hon blir rädd och vågar inte. Men jag vill!
Liksom hur svårt kan det vara? man kan ju testa eller hur?
Men jag kommer sakna ihjäl mig efter alla här.. fan. men jaa.. jag ska börja kolla mig om efter
jobb & detta. Se vad gbg har att erbjuda. Och världens finaste lägenhet har sanna hittat också :)
Vi får seeeeee. Blir lunch med snäckan i morgon och så ska detta diskuteras såklart.
Men nej nu blev detta inlägget JÄTTE långt , men nu kommer ändå lilla hjärtat hit så ska vi
chilla lite :)
Ledig i morgon, wuhuuuuuuuuuuu!

hejsålänge :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Hanna låt inget hindra dig från dina drömmar, ta chansen :) Allt finns ändå kvar här i karlskrona sen ändå!

2008-11-19 @ 10:24:06
URL: http://somomingenakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0