ojoj.

Jaha, idag fick man gå upp i tid för mamma hämtade mig och vi åkte ut till knösö udde och solade och
åt frukost. Riktigt nice :). Blev ingen större bränna, men lite kvalitets tid med mamma är inte ofta längre
så var faktiskt riktigt trevligt.
Vidare in till stan och jobbade, fan vad jag skrattar på jobbet, det är heeelt sjukt vad kul jag har.
Utan tjejerna på jobbet vore det skiiit. :)
Efter jobbet mötte jag julia när jag skulle handla så hon följde med mig sen snackade vi en stund i bilen
och hon körde mig hem, haha fyfan vad lat man är.
Nu sitter jag här i min ensamhet och dricker kung, neeeeeeej jag är ingen alkis för jag ska faktiskt snart
upp på stan och dricka lite med lisen bland annat. Nicke och co är och dricker lite och så ska faktiskt bli
nice, eller JA vi får hoppas på det :)
Väntar på att lisen ska bli färdig nu så vi kan gå uppåt meeeeeeen lär nog dröja ett tag till haha.
eller man kanske ska gå upp nu och möta killarna istället innan..

Gah, får ärligt lite panik... vet värken ut eller in. går upp och ner hela jävla tiden. och det är DITT
fel. varför började ju allt igen när jag äntligen kommit någonstans? :(

jävlaskitidiot.
image4

nej vi får väll se vad kvällen har att erbjuda :)
solong! POSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0