Long Time

Nu var det verkligen jätte längesen jag skrev.
Blev bara föör mycket där ett tag, men man får kämpa vidare med sitt liv.
Nu är det ju snart sommar här nere i karlskrona, rätt nice faktiskt.
Dock inte tagit första doppet ännu men det kommer :)
Står just nu på jobbet, är hungrig han ju inte äta frukost, låg hellre och drog mig i sängen ;).
Kom nina och emelie precis förbi med thaimat såg ju inte alls gott ut :/.
Jahaja, händer i kväll då kan man fråga sig?
Fotboll på olearys har jag fått som förslag evt lost spelande haha. DET är nice.
Tvättstugan först dock.

Hur gjorde du för att det skulle gå så fort? Alla ord ekar i mitt huvud fortfarande.. blir så jävla trött på det.

upp ner upp ner. jag är så jävla rädd om jag ska vara ärlig. fan gjorde ni så här mot mig för,
orättvist. Allt är som vanligt. Alla ska få må bra utom jag :s. Och det är jag som får lida för era misstag.
rädd och osäker är precis vad man blir.

Varje gång hoppar hjärtat till.

nae dags att jobba vidare nu..

vet inte varför, men det gör så jävla ont :/. vill tillbaka..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hanna.. inte stå vid datorn på arbetstid. ajabaja ;P

2008-05-29 @ 21:41:22
URL: http://typisktemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0