Yeppyepp

Jaha, back again. Sitter här på simsalabim och väntar på mina föräldrar, kan vara dom segaste i världen tror jag.
Var färdig här på jobbet klockan halv 7 och dom har fortfarande inte kommit, men yaya jag kan sitta här och
datanörda mig lite, gör mig ingenting. Elle jo, för jag vill komma hem duscha sen kunna göra något i kväll.
Blir dock lugnt eftersom det är jobb i morgon också :/. Men tomorrow it's pardi tajm :).
Vad änder annars här i livet då? njae, inte mycket direkt. Rullar på. jobbjobbjobb typ. Men fan hinner man inte
tänka på massa annat skit som man skulle göra annars :). Lever livet nu, mår riktigt bra, eller nej en sak
gör mig deppig, att det inte finns EN jävla etta ledig i denna staden. Och jag vill VEKLIGEN flytta, får panik
vill verkligen inte bo hemma, men  jag står ut. Billigt dock, men ändå försvinner alla pengar i väg på annat.
Trött på denna staden är jag ju också måste jag lägga till. Tjejer som tycker illa om någon annan tvingar alltid
med sina kompisar att också hata personen. Tröttsamt, men vet ni tjejer? I don't give a shit. inte jag som gjort fel
så orkar inte bry mig direkt. patetiskt bara.
På killfronten? nja, orkar väll inte direkt leta så mycket. har väll insett att jag är för kräsen för mitt eget utseende haha.
Han ska vara de och de och de och de och de och de. Men om jag måste ha alla som kraven så kommer jag leva singel resten av mitt liv eftersom jag själv inte ser hälften så bra ut som den killen skulle göra :). Så måste sluta vara så kräsen.
Fast har redan hittat min man, fast han vet inte om det, haha. Får väll se hur det kommer gå på den fronten.
Är ju ändå inte tillgänglig nu, eller jo fast han finns ju liksom inte i karlskrona :/. Han gör mig iallfall glad varje gång jag kollar en bild på honom. mumsbit där.
Nej ingen mamma&pappa har dykt upp ännu..
Ska glida runt lite med lill nick sen tror jag, kolla läget lite. Kanske en sväng och spela lite gitarr hjälte om jag vågar haha.
Nu fick man telefonsamtal av Mrs Söderqvist. Alltid lika underhållande :). Hon ska äta sweet chili chip, mums mums.
Men nej. inte du hanna du får inte!
Nästa helg kanske man blir stockholmare, vore jävligt trevligt att komma här i från. Hälsa på astrid och vonkan. Saknar ju mina homies. Men vi får se om jag är ledig eller kan få ta ledigt. Då lär min kära dator få följa med mig på tåget eller bussen annars dör jag ju.
Nahe sucker och fuckers från karlskrona, nu orkar jag nog inte skriva mer. Enjoy läsningen vilket jag inte tror att ni gör
men men :)

Solong! tuttitutti pussipussi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0