mmm.

utgång i går, riktigt kul hade jag. jajemensan! blev lite för mkt av det goda men det var bra det, haha.
Förfest hos cissi, mycket trevligt sen stan, lite 30i playbar sen faktiskt pirren. dansade loss där nere.
Haha, ja godetid. haha.
Idag är man desto tröttare. vi sov ju dock till 12, men varit helt död idag iallfall när jag kom hem. FY.
Skulle säkert kunna somna på 2 min nu, men jag vill hitta på något med NÅGON?

Och jag får panik för jag vet inte vad jag ska göra? jag orkar inte gå in i någon som ändå måste försvinna
om ett tag. men jaa, blandade känslor för allt.
och det är mkt som rör sig i huvudet, jag kan inte hålla på så som jag känner.
Önskar jag kunde säga rakt ut till dig vad jag kände, för samtidigt som jag knappt inte ens känner dig
känner jag så starkt, vet inte vad det är men något är det. och du är ju inte i närheten av mig så kan ändå
inte berätta. och jag är rädd för svaret, och jag är rädd för du min vän också ska tycka, gaaah. panik.
och du, vad håller du på med? blir förvirrad typ...

haha jävla fitta. kan inte hjälpa att du inte fick någon chans.. inte mitt problem att han ville ha det så.
så sluta snacka bullshit. jävla brud, faaaalsk.

nahe.. nu ska jag göra något. byebye.

tjejer <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0