glömmer.

Här tänkte ju jag att jag skulle bli en aktiv bloggare, men nej jag glömmer bort det hela tiden.
Dock har jag inget internet just nu eftersom jag flyttat hem vilket jag INTE gillar. Och mamma&pappa
har inte fixat bredband ännu, så i morgon är det hanna sundqvist som ska fixa mobilt tänkte jag. Så dom inte
får låna av mig, haha.
Jaha, sitter fortfarande kvar här på jobbet eftersom jag fick jobba över pga av skattedeklarationen för företaget
skulle var ainne senast i morgon, så här sitter man 1 timme efter stängning. nice. Väntar dock på pappa som är
inne och handlar lite på hemköp. Bakishungrig är jag som en varg just nu också.
Ja gårdagen, godetid vad kul jag hade :D.
Började med att hänga på blommor på mina babes, så fina allihopa :). STOLT HANNA. aaw  :D
Sen blev det ombyte för att sen bege sig till lisens kusin på studentskiva i fridlevstad.
Lina vad studenten, full och glad haha. Ja godetid vad vi skrattade åt henne. Och lisen var såklart mycket
ute efter maten och hanna alkoholen, haha. Det är vi det :D. Hade kalas roligt. Folket försvann väldigt fort
så i slutet var det bara jag,lisen,lina,malin och alexandra. Groggar efter groggar efter öl efter vin. Så haha
ja gårdagen är rätt suddig :D. Vidare till studentskiva på hamnkrogen där Fanny och louise hade sin.
Hade lika jävla roligt där. Mer alkohol och massa roligt folk. DET gillar jag :D. vidare vinglade jag och lisen i väg på
klackarna. Jag minns faktiskt när lisen säger " hanna, du är för full nu asså. PINSAMT full" "men jag har kontrollen lisen, jag har det" haha.. vidare till nivå och ja där vet jag egenlitgen inte vad jag gjorde hela kvällen. Träffade massa goa människor. Såg karlskronas läckerbit. mjaau. haha. Skulle man ju inte tacka nej till direkt :).
Nej men sen blev det hem i sängen, och ja lite annat innan dess :P.
så idag mådde man som man förtjänade. vaknade med min ögonbindel för ögonen och fattar liksom inte att jag har dom. och börjar höra massa ljud och får panik och reser mig upp och kollar mig om men ser ingenting. Efter ca 10 sek förstår jag att jag har ögonbindeln på mig plus att det jag hör är smatter mot rutorna, INTE en kulspruta. lyckat!
Nahe, lugn kväll kan behövas. matmatmat. Sen jobb i morgon sen fira mina donnors studenter :) SKa bli rikitg nice.
So long fuckers and suckers.

Kom hiiiit igen. I want to taste your lips again.

kan verkligen få damp på mina kära föräldrar.
Nahe hem nu, sen träffa mitt hjärta. :D

cause i hate to say that i still have those feelings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0