Jobbjobb

Ja, nu sitter man på jobbet som vanligt. känns som att man lever här haha. Dock var jag
ledig i går vilket var uuuuunderbart skönt. inte för att jag sov ut direkt utan gick upp kvart över 9.
Körde in mamma till stan så jag kunde ha bilen. Tog det lungt fram till 11 sen ut och gick en
runda och så. Sen åkte jag in till stan för att hämta upp mina älsklingar. Jonas&sara :)
Åkte ut till knösöudde och solade och badade heeela dagen. Hur gött som helst. HAHA som vi brände
oss. Saras bränna var verkligen värst men ja mitt fejs och lår är inte heller så illa pinkade haha.
Men det lägger sig :)
Ätit lunch precis, sparris soppa och knäckebröd, mums :). Lite nyttigt också på samma gång.
Var och kollade på en lägenhet nu innan också, oooh får lite panik var ju ingen höjdar lägenhet
kanske, men kanske nått att börja med? dock botten plan...vet inte om jag gillar det plus att jag
möter en gubbe i trappan som sa " ja den förra hyresgästen var lite jobbig, hon hade party här
hela tiden kändes det som" och jahaa tänkte jag, ska jag inte kunna ha några fester då eller? Kan
inte gubben bli äldre och bli döv så man kan ha det :D. men jaa, vi får se. Billig och hyfsat stor, eller
rummet där man sover och allt är lika stort som köket så ja :P. 35kvadrat så rättså stor etta. Nära till
thörn,henrik&lisen. Amiralitetstorget.
Sen blev man ju rätt chockad när det kom blomsterbud till mig på simsalabim härromdagen, haha.
3 röda rosor.. hm blev rätt fundersam. Hemlig beundrare :D. Men till sist fick jag reda på vem det var.
Jätte gulligt och snällt :). tss. lite generad blev jag allt. den killen vet hur man charmar en tjej haha.
nahe, dags att börja jobba snart igen, bara en liten rök sen in igen. Ska se om emelie kan följa med
mig ut pch puffa.

allting känns så bra med dig just nu, glad att vi kan vara vänner och så. trodde aldrig jag skulle kunna känna
att vi skulle kunna bara vara vänner, men det är skönt när man inser hur fel man kan ha :). Du kommer ju alltid
betyda massor för mig.

snaaaart. och jag längtar. vill se om mina känslor är så som jag tror/har trott. galet egenlitgen men shit, det känns
så pirrigt i magen när jag tänker & ser på dig. ögongodis.

såååå mina vänner, vad händer i helgen?

solong.

Kommentarer
Postat av: Maddis

Vem, vem, vem?! Nicke nyfiken är jag :)

2008-07-05 @ 21:10:14
URL: http://somomingenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0