Söndag.

Ja, nu har man överlevt en vecka till. Skönt det.
I går var jag på stan med lisen&tobbe, eller ja tobbe fick gå för sig själv :P.
Köpte lite nödvändiga saker.. för många100 :P.
Ja inhandlades lkite plock till kvällen som skulle spenderas med madde&lisen först.
Vilade lite sen kom lisen så gjorde vi oss i ordning. Drog till madde.. och hade myspys.
Mycket snack och åt masda gottit plock, Tack tjejer :)
Vidare till tobbe.. en del folk. var ruuuligt. crazy crazy.
Vidare ut på stan.. playbar..pm srn pirren. Kul att ha med gitte. haha TOKDANS.
Hade kalas trevligt. jag gitte madde och vonkan dansade loss. nääjs.
Ja slutet av kvällen var väll som den var.. tungt som tusan i hjärtat. men kom i säng i tid.
Vilket inte alls hade någon betydelse eftersom jag vaknade först 11 sen nästan halv 2.
Men spela roll.
Mindre roligt var att mamma fick åka till akuten med mormor.. något med hjärtat :(
så nu sitter man och oroar sig för det :(. mkt på en gång känns det som..
Dags att äta lite kanske..

Bilderna i bildspelet gör så ont.. jag saknar dig så jädra mkt.
finns inga ord..

saknar dig så det gör ont.. jag hoppas varje sekund.
hur lätt är det när man är så fruktansvärt kär liksom... gaaah-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0