Ny dag

ja, och idag är det ny dag igen.
min mag ont släpper inte, HATAR det här.. men man ler och lever vidare. sånt är livet :/.
Var ledig idag, fanns inget jobb. blää. skulle verkligen velat jobba så man slapp tänka så
mkt.. men men.
Blev lite tv på morgonen.. sen lunch med mamma hemma sen ut och gå i det fin vädret, härligt
att prata lite med mamma ch få frisk luft och motion samtidigt.
Blev stan sen med tobbe, haha. han tvingade mig att han skulle f följa med så så blev det och tjejkläder
fick han kolla på haha. Blev dock bara gina tricot och hm sen var det färdig shoppat :P. Blev 3 nya tröjor och 1 klänning, klänningen var ju lite somrig men vad fan, det är ju sånna färger som hänger i butikerna så vad ska man göra? svart och vitt är ju inte roligt hela tiden liksom. nej tack, lite vårfärger skadar inte. Man ficku vårkänslor men skulle ju inte skada med 20 grader och sol. hm, jag vill utomlands! skulle absolut inte skadat direkt.. ge mig bränna och goda drinkar. :P
image2

Mm, så är det. Fikade sedan med tobbe, danielsson och nicke. Blev en kaffe på 3g, lite snack och så, mkt trevligt.
haha, ja dom kan ju vara för roliga.
Nu sitter man bara här i sin ensamhet.. gitte skulle och simma sen höra av sig. Man skulle ju bara vilja ha ett samtal från en annan viss person. men men..
Naheeeeee.. vad ska man nu göra då?.. ut och motionera en gång till kanske?.. Vi får se..
Hejhej.


& nu mår jag fruktansvärt illa.. panik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0