I try and i try..

Ja, inte orkat skriva på ett par dagar.
Allting känns så fruktansvärt meninglöst.. vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska må.
Min värld rasade samman. och detta berget blir inte lätt att bestiga igen. men jag ska lyckas..
En panik känsla går igenom kroppen konstans och jag vill inte leva så här..
gah,  vet egenlitgen inte vad jag ska skriva eller ja inte skriva.
FUCK IT.

Om du bara förstod.. så skulle allting gå att ordna..men jag vet.. it's to late to apologize.
och jag får leva med det.

så underbart tacksam att jag har dom vänner som jag har. finns vissa som man bara skulle vilja
skrika ut hur mkt man tycker om. finner inga ord, tack som fan.

och sara, jag vill ha hem dig. jag saknar dig så otroligt mkt.. <3

mitt hjärta hoppar till och magen knyter sig varje gång..

jag önskar jag kunde gjort saker ogjorda för jag har insett så mkt.
men allting har en mening, jag vet. och denna gången är det jag som får lida för det..

men allt jag vill är att säga, jag älskar dig.

dags att gå hem från jobbet.. ut och gå som jag gör konstant.. sen umgås med någon.

Varje dag när jag slår upp ögonen så hoppas jag det var en mardröm..

förlåt.

I try and i try and i try and i'm trying, but inside me it's feels like i'm dying.

image3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den här situationen har du satt dig i själv..förstår att det är jobbigt men man kan inte gå runt och tro att man kan gå och köra över andra människor på ett sånt sätt som du gjort, och så många gånger dessutom..för att sedan tro att dt hela löser sig med ett mesigt fölåt och lite tårar! Det är bara att vänja sig, Sånt är livet..

2008-02-13 @ 11:19:55
Postat av: Tobbe

Och du är för dum jävel som lagt den kommentaren?

2008-02-13 @ 21:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0