I don't know what to say..

Ny dag nya möjligheter det är så det brukar låta, fel ord val för dagen.
Utgång i går, kunde man väll egenlitgen skippat får jag väll lov att säga, fy. Det ända goda denna kväll
var min bonita på pm, smarrig.
Trött och sliten idag.. yes.

Vet inte vad som händer just nu, känner mig som jag sitter i en bubbla av skräck&ledsamhet.
ny fas i livet? mm, kanske.. men måste man behöva gå igenom om också? jag vill ha lycka, kärlek & gladhet.
Känns som du ska spela mig schakmatt vilken dag som helst, den oroliga känslan ligger och trycker som
ett sår i magen på mig, nu när vi äntligen kommit så långt? lyckan som pågått så länge. Men för all del vi besteg
berget men nu känns det som vi bara slänger oss ut från det, utan lina.
Jaa, och där stod jag med alla tankar. Ensam med ingen omkring mig, men jag tror jag klarade mig rätt bra.
sorgset efter så här många år men för henne efter så kort tid i deras liv. Men jag kan aldrig tvinga några att tycka
om mig. Men ett hej kanske inte skulle skadat?
Ska jag vara ärlig? jag är rädd.. så fruktansvärt jävla rädd.. den natten kommer bli det värsta.. tankar kommer flyga
och rädslan i bröstet kommer pulsera med en jäkla fart. Men jag har klarat mkt, lär nog klara det också. MEN hur mkt ska man klara? ibland kan man få den känslan att tacka för mig.. men det vore ju inte heller rättvist, eller hur?
nej men livet är inte rättvist har jag kommit fram till.
Kärleken gör så jävla ont, men gosh vad den kan vara underbar..
Du är där borta och fixar med ditt nya liv, medans jag ligger här i min säng och tänker på att det skulle varit vårat.
Men jag får tänka mig bort i den bilden nu.. jag VET men det är så jävla svårt.
Om bara någon kunde göra livet LIIIte enklare..

Denna dag, mm, jobbigt värre. Vet verkligen inte vad jag ska göra eller säga. Har försökt..
Tryggheten, ge mig nu!..

Jag älskar dig, finns inga ord.
If you leave me know you take away the biggest part of me..

klump jävle försvinn från mig!

nu ska jag gå i väg till min vän och kolla film, vill inte tänka men kan ej sluta.


Kommentarer
Postat av: Madde

Gumman, finns här ifall du behöver prata! Tveka inte att höra av dig för jag bryr mig faktiskt om dig! Hoppas allt löser sig.

2008-02-03 @ 20:31:11
URL: http://somomingenkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0