soffmys

Sitter man här hemma hos anna efter en dag på jobbet.
Satans mycket folk så här innan jul & trött som in i helvete blir jag på
kunderna.. visst dom gör att jag får min lön men helvete vilka griniga
jävlar det finns. & jaa, vi har en jävligt bra service på simsalabim vilket
innebär att vi slår in julklappar.. men när dom börjar ställa och styra vilka
papper dom ska få och bara är allmänt otrevliga..då är det jävligt svårt att
känna att " Kunden har alltid rätt" för det har dom fan inte! haha..
bitterfitta det låter som man är.. :)

Anna & jag har lyssnat massa julmusik.. men jag får ändå inte till julkänslan
nu så här 2 dagar innan julafton.. så vi tog lite lugnmusik istället.. gjorde ju
inte det bättre för magkänslan direkt..
Galet vad jag har ont i hjärta och mage.. men kärleken är inte lätt, aldrig någon
som sagt det heller.. men att det ska göra så här ont gång på gång på gång!
Självförtroendet sjunker i botten när jag ser en tjej som henne.. men dum som jag
alltid är säger jag " Du förtjänar det bästa" för det är DIG jag har känslor för & jag har
nog börjat inse det först nu att det är på riktigt.. sanna känslor..
men jag vill inte! men gott folk, jag ska sluta tjata om dessa förbannade känslor för jag
kommer ju ingen vart med det.
vill bara egentligen att du ska veta hur mycket jag saknar dig.. & känner för dig.

& jag vill lära mig att riva min inre mur & bli den jag egenlitgen är!
jag älskar ju kärlek! :S

Nahe dags och hem & sova... förhoppningsvis få veta lite smaskiga detaljer haha :)

Daniel De Bourg - Chasing cars.. vad finns det att säga?`

~~ Hanna

Kommentarer
Postat av: Madde

Mister du en så står det tusen åter. Glöm honom, även om det inte är lätt. Finns fan så mycket bättre killar där ute, det gäller bara att ha tålamod :) krama om

2008-12-23 @ 10:00:42
URL: http://somomingenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0