Jobbjobb

Jobb jobb jobb heeeela tiden, men pengar blir det och det är ju det man vill ha :)
vad händer annarsa då? njaa inte mkt, umgås mycket med vännerna och så.
I kväll ska jag och jossan åka till karlshamn och kolla någon orm hon och kirre
vill köpa, så jag ställer upp som chaffis :) kan bli trevligt med liten tjejtripp.
Sen blir det väll hem bara antar jag och chilla :)
Får se hur det blir med någon kräftskiva i helgen, julia är ju sjuk nu så we will see.

Och liksom vad är detta, patetiska människa osv, snälla skriv era namn för jag undrar
ju ve det är som är patetisk som inte vågar stå upp för sin sak.
Skiter ju i om du stör dig på mig eller vad som vem du nu är. Lär ju inte gjort dig ett skit
utan du tycker bara det är kul att hålla på, moget :). Kom fram till mig och säg detistället,
men nej så vuxen och mogen är du ju inte. denna staden börjar verkligen balla ur!
Ska bli skönt att flytta härifrån. Bli lite anonym, inskränkta karlskroniter är tamigfan
det äckligaste som finns, usch!

Och nu kommer säkert 20 till anonyma inlägg om hur äcklig patetisk och sån jag är
men tyvärr så tarjag inte åt mig för jag har tillräckligt med vänner som jag vet älskar mig.

hejhopp dzag förkund

Kommentarer
Postat av: Anonym

inskränkta karlskroniter är tamigfan

det äckligaste som finns, usch! - Du är en äkta sån själv, haha

2008-08-26 @ 20:22:01
Postat av: Madde

Vart ska du flytta? :)

2008-08-26 @ 21:02:34
URL: http://somomingenkan.blogg.se/
Postat av: Lisen

ja, vart ska du flytta? :S

2008-08-27 @ 09:18:11
Postat av: Hanna

haha och du är mogen och säga vem du är? please ge dig någon gång hjärtat! vart jag ska flytta, förhoppningsvis gbg så småningom även lite sugen på malmö, letar ställen att plugga på :)

2008-08-27 @ 12:04:48
Postat av: Mahlin

Tycker iaf att det är strongt av dig Hanna att skriva va du tycker och känner, inte många som vågar göra de! Hmm och man kan ju fråga sig själv vad som är mest patetiskt, nån som vågar skriva vad han/hon tycker och känner eller den som inte ens vågar visa namn på kommentar?..:S

2008-08-28 @ 00:00:52
URL: http://extremity-mahlin.blogspot.com
Postat av: Linda

Dålig uppdatering på din blogg måste jag säga:P Har ju inget att göra om dagarna när du inte skriver.. hehe :)

2008-09-23 @ 11:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0