,,,

vad fan är det som händer egenlitgen? allt är en enda röra.. jag förstår inte hur mkt man ska palla
och orka innan det seriöst brister totalt? är det inte det ena så är det de andra.

Så sjukt mkt tankar som går igenom min skalle nu.. jag förstår mig inte på mig själv heller.. hur kan
jag känna som jag gör? Jag går och blir sjukt kär.. han sviker mig och bedrar.. och ändå är jag kär
plus att jag känner att jag bryr mig så mkt om honom att jag hellre vill att han är med henne för att
han ska vara lycklig. hur kan jag känna så efter det han gjorde? jag är inte ens arg, jag är sjukt ledsen
och besviken. men som sagt jag är van vid att bli sviken och att få hjärtat krossat..
känns jobbigt att känna att man kan vänja sig vid det. för det tror jag itne man kan. det gör så fruktansvärt
kjävla ont.
När du sitter brevid mig och säger att du inte kan äta, ooh henrik tro mig, ja vet vad du går igenom
jag vet vilken jävla smärta du känner.. men inga ord i världen kommer hjälpa dig förtillfället, det är något'
du måste jobba med själv. Jag lyckades gå vidare.. och kunde bli kär igen vilket jag aldrig ihela mitt liv
trodde, nu blev jag ju lika sviken igen.. så nu kan jag ju känna in känslan igen.. men du ska veta att
allt kommer bli bra, låt det ta tid bara. fan vad synd jag tycker om dig, hatar att se dig ledsen :/.

dessa jävla tankar och funderingar.. hur kan man planera upp lite framtid med någon som man säger sig
tycka så himla mkt om, men sedan gå bakom ryggen på människan efter bara någon vecka.
Tänk om vi skulle fått den stugan? tänk om vi skulle köpt den platt-tv:n du ville vi skulle köpa?
vad tänkte du med? att jag inte skulle bli sårad? det gör fan så ont, och hur mkt jag än vill tycka illa
om dig så kan jag inte för jag föll för dig, och jag bryr mig om dig.. blir också arg på mig själv som inte lyssnade
på min magkänsla mer. Du kollade mig i ögonen och sa " jag vill inte ha någon annan än dig hanna"
"Det funkade inte mellan henne och mig och kommer aldrig mer bli vi" VARFÖR litade jag på dig? eller
kanske gjorde jag inte det eftersom jag frågade så många gånger?
Jag förstår bara inte varför ni sårar varandra om ni verkligen älskar varandra. eller är det tryggheten som
håller er kvar. för då vet jag precis vad ni lever på. Om ni verkligen älskar varandra och vill vara tillsammans
snälla jag unnar er det (av någon konstig anledning) men såra inte varandra mer, sluta vara otrogna och
sluta bedra andra. älska varandra och njut av tiden ni får tillsammans..
jag älskade varje sekund jag var med dig.. du gav mig väldigt mkt. och du hade sånna sidor jag aldig sett
hos en kille förut. både på gott och ont tyvärr måste jag säga nu.
och fan vad jag kan sakna dig.. förstår bara att du inte ens bett om ursäkt. jag gjorde dig ingenting ärligt
för att förtjäna detta av dig.

nehe, nog med sånt här, måste ta mig härifrån innan detta dödar min inifrån. in i duschen sen träffa vänner
som verkligen förstår och ställer upp. tack <3.

livets hemlighet: Allting kommer att bli bra.
men det är jävligt svåra ord att förstå.

/Hanna

None

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Vilken idiot! Orka slösa tid på idioter! Pusspuss på dig gumman

2008-08-05 @ 01:34:08
URL: http://sigridolivia.blogg.se/
Postat av: Anonym

du var ingenting. en tröst! och du vet ingenting om emil och johanna så kanske bäst att ta reda på fakta innan du öppnar käften och skriver så alla kan se. mogen människa du är.

2008-08-05 @ 15:55:06
Postat av: Anonym

Vad är det för jävla idiot som inte ens vågar stå för vad han/hon skriver?

2008-08-05 @ 17:33:32
Postat av: Martina

"Jag förstår bara inte varför ni sårar varandra om ni verkligen älskar varandra. eller är det tryggheten som

håller er kvar. för då vet jag precis vad ni lever på." Varför berättar du för dom hur de ska göra? Jag tror inte det är dig de behöver råd från just nu. Om du nu unnar dom det, låt dom då vara ifred och gå vidare istället. Det han gjorde var jävligt fult! Men de vill ju försöka igen, och det är upp till dom. Tycker det är lite konstigt att någon som inte känner någon av dom (Tycker inte man lärt känna nägon efter 1 vecka) ska ge dem råd. Speciellt eftersom att du "varit" med i allt kaos. Jag är säker på att både han och Johanna har personer nära dom som säger precis som det är! Skulle bara säga det, absolut inget illa menat!







2008-08-05 @ 18:18:17
Postat av: Hanna

vet inte varför alla håller på som dom gör, ingen jäkla chat sida här?

Hm, emil och jag träffades för det första inte bara 1 vecka utan över 1 månad.. och nej jag var säkert ingenting, men ni hörde ju inte heller allt han sa till mig. det är ju lite ditt eget problem om du vill gå in här och kolla inte mitt problem? Skriver det inte öppet för alla, ingen behöver besöka denna bloggen om dom inte vill?

Jag tycker bara johanna&emil ska gå vidare och försöka lösa det dom gjort. jag tänker då fan inte lägga mig i, borde bara växa upp och bete sig som vuxna människor och visa varandra respekt och kärlek. Var väll antatligen det emil blev rädd för när jag var med honom, att jag visade det verkligen. Lycka till kära ni, och en sak bara, var mogen och skriv vem du är. och martina, jävligt fult? han gör så här gång på gång mot alla tjejer, något problem är det ju? men jag menar det, lycka till med allt!

2008-08-05 @ 18:52:06
Postat av: Anonym

"Lilla Martina", varför bryr du dig då kan man ju undra? Är det någon person som är inblandad och stör sig på vad Hanna skriver tror jag att de personerna kan säga ifrån själva. Och nu lägger du ju dig i lika mycket. Patetiskt!

2008-08-06 @ 10:10:23
Postat av: Johanna

Alltså vad är det frågan om? Vad fan håller alla på med? Jag blir så trött på folk som lägger sig i andras förhållande överhuvud taget! och jag håller med hanna om att de personer som inte kan stå för vilka dom är, kan lika gärna ge fan i att skriva. Som hanna skriver, detta är väl fan ingen jävla chatt? Ifall det finns någon som har problem med att emil och jag är tillsammans igen får den personen jätte gärna ta det med oss. Vi kan inte vara ifrån varandra så är det bara. Dags att inse det kanske. Och vårt förhållande är vårt problem INGEN annans. Vad vi gör och inte har ingen annan att göra med. Så sköt ni ert så sköter vi vårt! /Johanna

2008-08-06 @ 13:21:32
Postat av: "lilla Martina" ;)

Bra avslut Johanna! Nu stänger vi chatten ;)

2008-08-06 @ 18:01:07
Postat av: Emelie

Oj, vad omdiskuterad din blogg har blivit :)

2008-08-06 @ 20:01:41
URL: http://typisktemelie.blogg.se/
Postat av: Maddis

Haha man märker verkligen vilka som borde växa upp och sköta sitt eget!

Hanna verkar som din blogg blivit väldigt populär ;)

2008-08-06 @ 20:16:44
URL: http://somomingenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0