asklnsa

här kommer jag in på min blogg, och så har emelie skrivit, vad glad jag blev, haha när fan kom du in på min blogg?
glömde logga ut på jobbet eller? :D.Gobit!

Jaha, sitter man hemma och det är söndag. mkt som hänt, för mkt. är så orolig för min bror... jag hoppas allting löser
sig. oh :/. men allting tar tid.. jag har gått igenom samma sak, och det är as jobbigt att se sanningen nyktert. men det hjälper inte med sprit.

Så idag, hm, stigit upp.. datorn.. umgåtts med henrik lite.. kört till ronneby.. tänkt tänkt tänkt. Umgåtts med jossan, hjälpte faktiskt otroligt mkt. tack älskade du! skönt att slippa tänka hela tiden.
Fattar verkligen noll. glad att det hände nu och inte längre fram. Helt sjukt, att man har samvete?
Men jag är glad att jag inte har det ryktet iallfall.. haha.
Om ni visste sanningen om varandra? godetid.

Jahaja, vad ska man göra nu? orka ligga hemma och ruttna.. en film eller nått kanske. får väll ringa hjärtat mitt
och se hur det står till.  :)..

nej, här orkar jag inte sitta mer för dagen.

oooooover and out.

tack som fan för i går.. ni vet vilka ni är.. <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag finns här också gumman <3

2008-08-03 @ 22:36:01
URL: http://somomingenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0