I väntan..

Ja nu sitter jag som vanligt på simsalabim, känns som jag bor här.
Väntar dock på pappa att han ska hämta mig nu, skulle ändå in till stan och köpa pasta.
Jaha, ytterligare en dag avklarad på jobbet denna sommaren. känns inte som jag gör
någonting denna sommaren, eller så tänker jag i för sig varje sommar så jaa, men iallfall.
Varför har ingen tid att åka i väg lite och roa sig? Göra som alla andra kompis gäng. Dra till
skåne en helg eller öland eller vad fan som helst, jag får panik av att ruttna i denna hålan.
Så om någon får för sig att vilja flytta här i från, ring mig på mobilen! Eller ja, hem också.
Fast säg inget till mina föräldrar, dom skulle bli så ledsna ;)
jahaa, snart kommer nina&caroline tillbaka från semestern, ska bli ooonderbart. antar att
man har tjugoentusenfemhundratjugosex saker att prata om, och det ser jag fram i mot :).
slippa vara lill chiiiifen här inne.. blöh. börjar tröttna på det nu.
Sen undrar jag vad det är för fel på turister? Tror dom ärligt att jag ska förstå tyska/polska/albanska
och  alla jävla språk dom snackar? NEHE du tack, charader kör dom med mig. Kan i för sig vara
lite kul i vardagen, men nej tack. Idag gjorde dom både påse, inslagetpresent, klocka. armband och
massa annat i charader, jätte skoj! hm. Ne, lär er snacka engelska. Hur nyter dom.
Nej nog med massa aggresioner (eller hur det stavas) mot turister, dom bidrar trots allt till min lön!
Allsång nere i hoglands idag, antar att det är pensionärer som mormor som vill kolla Sanna Nielsen
idag, känner inte riktigt för gaggiga tanter och sura gubbar i rullstol idag. nää. Tror jag åker hem istället :)
Kollade precis på massa studentkort, fick nästan en tår i ögat ... jag saknar mina klasskompisar!
Vilken underbar jävla dag. oooh. jag ser så lycklig ut :). och tjock. hahhaha. tycker jag ser ovanligt tjock
ut där, men jag vet inte, kanske man har gått ner nått iallfall sen dess. annars blir jag besviken om jag ser
ut sådär. usch&fy! Nahe, för övrigt saknar jag calle och de andra från östersund, kan ni komma ner snart?

Naheee, om man skulle ta och packa i hop sig och gå ut oc h vänta på pappsen!?

Tror du ärligt att jag skulle bli mer pepp av sättet du håller på? :S. korkat.

och du, fyfan. lågtlågtlågt.

You make me smile and you make me feel alive again. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0